Du vill se en film jag vill va i en

Rubriklåt: Sluta krångla (jag vill hångla) med Klara & jag, mest en catchy dänga men också sant för jag såg en film igår lol
 
Hej från..himma-altanen! I skuggan till och med! Det är ju genuint sjukt i hela hela huvet att det äntligen äntligen är varmt! Kan knappt tänka på hur bra det är, rimligt osv. Och igår var också bra, för då var jag hos Sara. Vi åt wraps med mycket vitlökssås (mummms) och lyssnade på vår 2021-lista, som såklart är ytterst strukturerad. Det är som det ska va.
 
Efter ett tag var det dags för huvudattraktionen, vi skulle se eurovision-filmen. Den var...en jävla resa alltså. Jag blev besatt av en båt som sprängdes ("nu räcker det, Emma" "neeeeejjjj!") och Sara hittade sin like i en man som bara och endast ville höra en och samma låt ("it will never be enooooouuugh!". Mollys sång-prestationer var off the charts och vi skrattade och blev förvirrade om vartannat. En resa, som sagt. Sen lyssnade vi på musikallåtar en stund innan jag åkte hem, och där...sov jag. Idag har jag fixat lite hemma, svurit över att sprend hatar mig (sidan jag använder för att skicka poddar) och pratat med Onna om ord vi behöver på svenska (vi måste skilja på worthless och useless!), familjerelationer och hur sugna vi är på milksaakes (standard). Och nu är jag himma. Mormor har varit här och vi har ätit citronkladdkaka och avhandlat hur många byråer man får ha ett hem, vad jag ska ha med mig till Stockholm (de verkar tro att det är väldigt lite? Alltså jag ska flytta did yall get the memo) och annat trams, och nu ska jag arbeta en stund. I värmen! Okej liiite kyligt är det nu ska jag erkänna men ändån jag kan vara utomhus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0