I know I've been a little bit off and that's my mistake, I kinda fell half in love and you're to blame

Rubriklåt: Eugene med Arlo Parks, en mycket gay låt och det passar för jag har haft en mycket gay tid
 
Hej från host-Emma! Nä det är inte en grej alltså men jag började hosta precis när jag skrev hej. Inte mer superhosta än any other day. Så, blågande ska pågå och igår hade jag min sista lektion med mina kursdeltagare! Sorgligt :( men vad bra de hade skrivit hallååå! Så vi gav respons på texter och fick då prata om rymden, norrländska, heartbreak och väldigt mycket om pizza. "Pizzan lät god..." "ja men nu ska vi prata om texten!" (skratt) "Just det. Så den här pizzan...nej jag menar texten!" <3 <3
 
Så efter lektionen hände inte mycket, så fast forward till idag och idag har jag varit himma och pluggat. Jag skrev en massa jättedåligt skit (seriöst det sög) och kacklade en massa i en lesbisk gruppchatt jag har blivit inbjuden till. Japp, that's how cool I am hallå. Seriöst det bästa att få kackla med dem om allt från missbruk till lesbiska låtar. <3 Sen ikväll har jag och pappa handlat och sen har jag drällt hemma, ätit chips och lyssnat på flashback. Mycket gosigt life. Men nu kanske det är sovdags för denna memma? Det tror i alla fall jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0