I think he did it but I just can't prove it

Rubriklåt: No body no crime med Taylor Swift och Haim, som jag hörde idag och som bara är en jam
 
Hej från himma! Jag ska snart åka härifrån, men jag tänkte blåga i alla fall. Jag kom hit igår kväll, efter att ha sovit och youtubat hela dagen, och väl här åt vi kycklinggryta och tittade på en massa standup. Min boycrush Ahmed var med och bjöd på det bästa citatet ("jag trodde du var tysk!" dude is very black) och vi var väldigt underhållna faktiskt. Vi åt dessutom jordgubbar med glass, hur somrigt? Det är så att säga inte sommar ute. I Stockholm är det tydligen det, så fuck dem!
 
Jag och mamma tittade på gilmore girls och sen satt jag uppe och skrev med gruppchatten. Vi babblade om namn, det slampigaste vi gjort, breakups, kent och en hel massa annat, så mysigt och kul! Älskar att den finns! Sen sov jag och idag har jag jobbat...eller nej pluggat ska jag ju säga! Svårt tydligen. Jag skrev responser på responser (yes really) och kämpade på, så nu är jag i fas, det känns bra. fev. Nu ska vi fika tydligen, så det här blev ett kort blogg, och snart kommer Onna ner! Hypen är stor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0