Jag har ente gjort nått, jag har gjort allt

Rubriklåt: Jag har ente gjort nått med Joy, som vi hörde imorse och ofta citerar
 
Hej och hallå från mig och Onna! Jag har onna-besök nu och det är mycket trevligt. Hon kom igårkväll och vi åt asian express, lyssnade på d-moll-listan och pratade om tecken på trauma, de bästa vuxna vi har haft i våra lives, att få en hjärtinfarkt men tro att det är en panikatack och annat lagom muntert. Till slut somnade hon och jag också nån timme senare, och idag har hon jobbat. Vi har skrattat åt "russian soul" och att ta ansvar för vad folk sjunger i ens listor, jag har sovit i omgångar, Jossan har jamat som en störig unge hela dagen utan synbar anledning, vi har suktat efter pudding och såklart har vi pratat en massa om system-grejer som vi ofta gör. Jag brölade precis att Harry Potter är the biggest system mood, för det är han! Det är ett system fast med två kroppar! Så vi har det bra, och snart kommer Lilla. Eller hon borde komma typ exakt nu. Så, det blev inte så mycket blogg denna dag, men livet är bra i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0