Klockan den är för mycket jag vill inte gå baby

Rubriklåt: Amare med Adrijana, som jag hörde idag när jag pluggade i solen. Rubrikraden låter otroligt lame men är bättre i själva låten
 
Hej hallå snart kommer Stelllla! Snart hoppas jag men vet inte exakt när tåget kommer. Så jag ska försöka blåga innan hon kommer, till exempel om...mitt life. Jag tänkte börja som vanligt men det var svårt, så let's go listinlägg! Detta har hänt senaste dygnet:
-Jag har handlat och köpt burger king. Det är jävligt gott kan jag nämna.
-Jag har spilt ut en massa cola för påsjäveln läckte. Så mina nytvättade fina golv blev helt klibbiga. För det droppade jag överallt! Nu är det oklibbigt igen men ändå så störigt
-Jag har skrivit klart texten om min praktik. Den blev väl bra men framförallt skrevs den i solen.
-Jag har börjat läsa en bok till skolan som är skriven av dudes i fängelse. Vet ni att jag är sjukt rädd för att hamna i fängelse? It's a thing! Den här boken hjälper: Inte! Och ja det är fett lame att jag är rädd för det men ändån.
-Men vad faaaan Stella är sen! Jag är så djupt kränkt! Homofobiskt tåg!
-Eh...det här var ju inget bra inlägg. Nu ska jag fortsätta skriva om banan i gruppchatten. Vi pratar mycket om banan just nu. Rimligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0