Men hamnade aldrig i bakgrunden, fast du kunde prata med vem som helst

Rubriklåt: Störst i världen med Nadja Evelina, en väldigt solig och glad låt helt enkelt
 
Hej från suuupersolen! Den här bloggen borde fan heta solbloggen lol. Men ja här sitter jag på balkongen med mina brända armar (de är insmorda nu jag lovar! jag ska bättra på smorningen hela tiden ok!) och ska snart iväg, så jag ska blåga om igår. Då vaknade ju jag och Lilla och åt frukost och lyssnade på mysiga bokar, och när hon åkt och jag duschat och sånt åkte jag med familjen till solnäs gård för att äta lunch. Visst låter solnäs exakt som ett ålderdomshem? "Det är därför jag är med", sa mormor. Vi skrattade mycket. Men där var jättefint och vi åt mat, fast min var deppig. jag borde köpt äggakaga! Men tillbehören var så weird så jag lät bli, viket var synd för jag smakade och den var god. (ja, Annoushka, jag var basically Roger.) Vi catchade up och peppade flyttar och sånt, och fascinerades av folket bakom som var...supermegaskånska.
 
Jag och Sara åkte sen hem till henne för att se vad blir det för mords livestream (som dock inte var live för vi missade den) och dricka prosecco som sig bör. Så gosligt! Den hade många hemska stories som vanligt, men vi tramsade bort dem lagom mycket, tills det plötsligt inte gick att se mer för youtube sög. Så då såg vi vänner-reunionen istället, som väl var okej, och sen åkte jag hem. Jag fick lite sol som ni såg och sen tittade jag på album reactions och sånt på youtube i några timmar innan jag sov. Och idag har jag haft sovdag mummmms! Det behövde jag! Men nu ska jag rycka upp mig, för här ska parkhängas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0