Om man haft en roddmaskin är det inte en sak man glömmer

Hej från en Emma som egentligen vill ligga ner men som är en hjältinna och bloggar istället! Den ni! Stella får ligga ner for the both of us. Och jag får blåga om igår när vi var i Osby. Vi åkte dit med färdis och lyssnade på ett helt jävla groteskt mord, så vi var totalt i chock, men vi hade ändå kul när vi väl kom fram. Vi fick kött från den coola grillen och pratade om Winnerbäck-låtar, mina släktingars respektive, drama i u-hamn och en massa annat. Vi åt goood glass ("den här glassen var faktiskt god!" jag är en tacksam gäst) och lyssnade på jättekonstig musik (jättekonstig!) och jag och Robert kanske eventuellt pratade för mycket om cirkelen som vanligt. Wooops.
 
Vi åkte hem med the old man och gick och la oss ganska snabbt, och sov i omgångar hela dagen. Men vi har hunnit podda och äta donuts (mummms) och nu ska vi åka iväg. Det här är en lite för party helg för oss egentligen men vi har det bra. Ses imorgon, såry för kort blogg! Just det, rubriken sa Robert för att båda mina föräldrar hävdar att vi inte har haft en roddmaskin. Det har vi haft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0