Sliter av din klänning, du visar din konst, du borde försäkra den

Rubriklåt: Tror du att han bryr sig med Silvana Imam (original av två prettyboys som jag möjligtvis uppskattar lowkey det här vet ingen okej!), från veckans cirkel-hopkok och också such a lesbian banger jag älskar lesbian bangers!
 
Hej från en Emma som kanske eventuellt dricker lite vin vilket märks på mitt rambling språk! Det var gott och jag är trött på att ha tusen nästan tomma lådor vin i detta hem. Det är störigt. Jag kan berätta att det jag dricker nu inte är en hund-låda, alltså min vanligaste vinsort, utan den vita jag köpte till damhänget. Sånt här vill ni veta ungdomar. Så, vad har jag gjort sen sist? Igår hade jag massor av ångest, men jag åt pringles tills jag storknade så det hjälpte i alla fall lite. Förutom att jag inte sov. Det gör jag iofs inte nu heller men nu bara sitter jag här istället. Så idag har jag varit trött, men en kul sak hände, för jag pratade med Agnes! Det var jättelänge sen! Vi pladdrade om DID, psykodynamiska teorier om att föda barn och att vi inte kan prata något språk vilket visades genom att Agnes sa "funkophobic" ("I am! I fucking hate funk music!" sa jag) och och jag sa "in the ableist community" istället för disabled community (tänk om alla funkofober hade ett community det vore inte bra oh wait det är hela samhället). En lovely tid hade vi i alla fall och sen åkte jag him. Jag jobbade en massa och jag och mamma tittade på gilmore girls och sen åkte jag och pappa för att handla. Och äta jättedeppig asiatisk mat. Sen har jag lyssnat på flashback, youtubat loss och chillat. Och nu är klockan över 2 the fuck is up with that? jag borde: Sova. Sov Emma godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0