Triangles are my favourite shape, three points where two lines meet

Rubriklåt: Tessellate med Ellie Goulding, en orimligt snygg låt som vi hörde igår
 
Hej och hallå jag har egentligen inte så mycket tid men let's gooo! Jag och Onna har haft ett underbart litet life, så det ska jag berätta om. I måndags efter blogget skulle hon ju sova, men först tappade vi det totalt och skrattade ihjäl oss åt "bädda sängen...med Ronja Helt" och annat kul. Det var verkligen ett sånt där skratt som aldrig tog slut och det var amazing!
 
Igår sov jag som vanligt när hon jobbade ("vi hörde in the comet när du sov" "jahaaa jag drömde om den!") och sen var jag faktiskt duktig och pluggade när hon jobbade. Wooop! Vi lyssnade på en massa bra musik och pratade om covers som inte behövs och låtar som inte uppfyller sin potencial. Spotify försökte ge oss sexig musik, men det var mest totalt kaos och vi skrattade mycket åt det. Sen åkte Onna hem och jag lyssnade på flashback forever, åt subway och tog det väldigt lugnt. Jag hann också prata med Lilla om musiker som inte kan nånting och med Stella om sjuka advokat-lagar och böcker i städskåp (rimligt ställe att lägga dem...), och sen har jag såklart superjävlasovit för det har jag behööövt. Och nu ska jag snart iväg på jättegosliga äventyr! Superhype!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0