We belong to the light, we belong to the thunder

Rubriklåt: We belong med Brianna Hildebrand, original av Pat Benatar, en lesbisk och stemmig låt vi hörde igår
 
Hej från Stemma-hemmet (stemmet)! Just nu tittar vi på en true crime-dokumentär och Jossan är otroligt kränkt och jamar för att jag har understått mig att stänga badrumsdörren så att inte tvättmaskinen dånar i hela lägenheten. Jävla unge. Och serri jag kommer kasta saker om jag inte kommer på vad voiceover-mannen heter i den här dokumentären! Blir galen!
 
Så, jag ska skärpa mig, och i onsdags kväll kom ju Stella som ni vet. Vi lyssnade på flashback och skrattade mycket åt biodlare och skåningar mot sensur, och sen sov vi massor såklart. Igår på dagen chillade vi mest om jag minns rätt, och jag pluggade. Hmm det borde jag nog göra idag också innan jag åker men det vill jag inte jag tittar faktiskt på mord! Anyway...på kvällen åkte vi him på grillning. Sara och Benjamin kom också och alla fascinerades av krusbärsläsk (krusbrus hette den), pratade om köksfläktar och hur man blir advokat och hade det bra, ibland i solen. Vi fick grillat med massa såser som man bör och jag krävde att alla berättade sin favoritmat (ibland bara kräver jag saker av folk...) och att Benjamin skulle berätta vad han tyckte om alla våra släktingar av oklar anledning. Vi åt rabarberpaj, jag quizade Sara på huvudstäder ("varför är allting tomt i mitt huvud alltid?" jadu det kan man undra) och Stella fick pedagogiskt förklara för Sara att alla kor inte är utrotningshotade. Det var bara en ras av kor men Sara blev helt i chock. Älskar henne alltså. Allt var mycket mysligt och sen åkte vi hem, men då blev jag jätteångig av oklar anledning. Hur funkar jag :( men idag mår jag bra! Och vaknade och var typ pigg? Det gjorde inte Stella, så det var tråkigt för mig, men också gosligt. Så, livet är mycket bra, och snart lämnar vi huset igen woop woop. Jag utsätter min tjeja för många saker den här helgen det kan man ju lugnt säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0