We're secretly out of control, and everyone knows

Rubriklåt: Morning in america med Jon Bellion, från förra veckans cirkelskiva
(ja två inlägg i rad jag planerade dåligt)
 
Hej från balkongen! Solen skiner och det tycker jag är: bra. Överraskande nog. Skoja nu kom ett elakt moln! :( och ja jag ska väl blogga om min tid, till exempel om igår och då var jag himma. Mormor, Sara och Benjamin kom också dit, för alla ville säga hejdå till Lukas. Det är, eller förmodligen var, hans sista dag idag. Jag tror de har varit hos veterinären nu. Jag vill egentligen skriva ett inlägg om det, men jag vet inte hur det ska gå till riktigt. Vi får väl se. Vi satt allihop ute i alla fall och fikade på bakelser och tigerkaka (bra kommunikation om vem som skulle fixa kakor osv) och försökte lista ut Benjamins favoritkakor och pratade om hur sjukt mycket de nya ägarna ska göra om huset. Det tycker jag är: dåligt! Vårt huuus ju! Nä okej det lät väl ish-rimligt men meh.
 
Jag skoljobbade lite och sen fick jag äta fläskkafé med potatismos (woooop) och säga hejdå till Lukas (som mest gick ifrån mig dock), och när jag kom hem var jag superledsen så jag åt glass och poppade massor av bubbelplast. Det var bra för mig. Sen fick jag sova, och det var ännu bättre för mig, och idag träffade jag Alex. Vi fikade som brukligt och hen pratade en massa om sin flytt (där allt varit kaooos) och sådär, inte så mycket att berätta om det tror jag, och nu är jag här. Fortfarande ganska ledsen men åtminstone i solen. Sol är bra. Ses imorgon när jag kanske är gladare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0