Your tears taste the best-est, cause I eat boys like you for breakfast

Rubriklåt: Boys like u med Zand, en oerhört härlig manshatarlåt som vi precis fick uppleva, tack spotify för denna presang
 
Hej och hallå! Nu lyssnar vi på mer mord och har ett utmärkt liv, och jag har mycket att berätta för er om! För igår åkte vi till Lo (formerly known as Louise) och firade hens fölsedag. Det var svinjävlakallt så vi satt i jackor och frös, men det var så härligt. Vi fick höra lesbiska dängor och andra dängor och pratade om vad man skulle äta om man bara fick äta två saker för alltid, de bästa glassbarerna, botanik och andra naturvetarämnen, vilka som har och inte har släppt lesbiska böcker och en massa annat mush, mycket trevligt. Vi drack en massa zingo tropic och åt chips (de andra åt mat), och innan vi åkte fick vi en otroligt god salted caramel-chokladtårta som Lo hade bakat. They're the quiiing <3
 
Vid det här laget var vi jättekalla, så vi åkte him och där fick vi köttmiddag som brukligt när Onna är här. Det var gott, men jag var så trött att jag knappt kunde tänka så jag kunde inte helt uppskatta det. Vi åkte hem och Onna däckade, och det gjorde jag också efter ett tag. Men jag sov inte jättemycket på morgonen / förmiddagen idag ändå faktiskt, så yay me eller nåt. Onna har jobbat och jag har chillat, basically, och sen har vi suttit i solen för idag är det varmt! Det försvinner imorgon men ändån. Vi supersolade och lyssnade på musik och ba kände all the vibes, och nu har vi superskrattat åt podden och snart lär väl Onna somna I guess. Jag lär inte göra det. Jag vill lyssna på cirkelskiva, men jag har bara en fungerande hörlur så det funkar inte blä. Jag får göra det imorgon. Så, vi ses imorgon gänget, då utan Onna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0