I could use another cigarette, but don't worry daddy I'm not addicted yet

Rubriklåt: Come round soon med Sara Bareilles, som det vibeades till igår och dessutom är Stella i en rögande period
 
Hej hallå från soffan, eller "stora soffan" som Stella verkar ha döpt den till. Hon själv ligger i "lilla soffan" och vilar efter ett körpass. Och jag ska blogga, och se om jag hinner klart innan Robert kommer hit. Det gör jag nog men vi får se. Jag ska berätta om gårdagen, och efter en myyyycket lugn dag åkte vi iväg till Saga för fikahäng. Vi gick vilse lite överallt, men när vi kom fram fick vi hallon- och dumlekakor (inte båda i en kaka obs) och vin och mycket kackel om allt möjligt. Vi pratade om hur konstigt porr är, väldigt svåra hp-frågor, coola artister, hur det gick för one direction-killarna egentligen, att män över 40 inte kan så mycket som de tror och en massa annat. Så himla myslig tid!
 
Pappa hämtade oss och Stella körde runt i Lund, till exempel till max där vi åt middag. Vi åkte till mormor en sväng och sen kom vi hem och tittade på bakprogram med mamma. Vi var väldigt fnittriga och knäppa, som man ska va, och sen tittade vi på doctor fil och sånt man gör innan vi sovade. Och idag, ja vad har hänt idag? Vi har sovit, Stella har kört till Dalby och andra rimliga ställen, jag har lyssnat på nya låtar (till exempel en lesbisk duett och en ny låt från Annika wooop) och jag och mamma har pladdrat om bröllop. Fan vad jag älskar att folk gifter sig! Och det är det som har hänt, och jag hann klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0