En låt som dog för länge sen, du har aldrig hört den

Rubriklåt: Tinning mot tinning med Jonathan Johansson, som jag påmindes om igår när jag gick igenom lite listor och alltså vilken märklig och bra låt det är
 
Hallå hej från mitt säng-liv! Fast nu sitter jag i soffan men ändån. Jag ligger verkligen i sängen hela tiden nu. Men jag mår ändå ganska bra tror jag? Lite oklart är det, men det gör inget. Vi har det bra här hemma och igår gjorde vi pannkakooor! Det var såklart svingott och vi pratade om våra bästa Silvana-anekdoter (hon så att säga vann) och Stellas märkliga relationer till musikmän på svt. Vi såg sen ännu en quick-dokumentär, som såklart tog upp att DID inte finns så då mådde jag skit, men hon som sa det var snygg så det var...förvirrande. Vi hann snöa in på Amanda Palmer och skyltmannen i Lund (RIP) innan Stella sov, och då lyssnade jag på en massa musik igen. Till exempel ny lesbisk musik på svenska (!) och brittiska disslåtar, så livet var bra och tyvärr somnade jag alldeles för sent. Så idag har jag sovit och lyssnat på mer musik (som idag var med besvikande) och snart ska vi till Kista och uträtta ungefär 20,000 ärenden. Det blir kul! Så, ett mini-inlägg idag, vi ses sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0