Man borde ringa Lasse Winnerbäck och hovet, så det finns nån chans att de spelar den här låten

Rubriklåt: Spela mig på radion med Zacke och Movits, en fantastiskt rolig låt som vi vibeade till igår. Kul grej är också att Kiti trodde att de menade hov1, hiphop-bandet alltså, och inte fattade varför man skulle ringa just dem. De hade så att säga inte bildats då, men nu tycker jag att lasse och hov1 borde samarbeta!
 
Hej från tåget! Vi är supersnart framme men jag har legit inte orkat blogga förrän nu för jag är så trött. Seriöst jag öppnade inte ens min cola förrän i alvesta och om man är för trött för cola är det illa! Så vad har gjort mig så trött då? Ja det vet ni ju från min långa rubriklåt-grej kom jag på, men Kiti kom till oss i alla fall! Mycket mysligt! Vi åt mycket god spagetti och köttfärssås som min wifey material-tjejbo gjorde, hamnade i diskussioner om vad äktenskap gör för skillnad (vi fick 0 klarhet) och hade det himla bra. Kiti och sherlock var förälskade (men Kiti försökte förstå vad sherlock ville, nah dude det kommer aldrig gå), vi hittade strumpor som inte tillhörde någon av oss (sherlock hade gömt dem i sin koja), jag försökte förklara varför saker störde mig ("men vem är det dåligt för menar du?" "Mig! Ingen av de inblandade bara miiiig!") och choklad åts med stor pasion (Kiti råkade ta Stellas choklad och märkte det bara på hennes blick lol). Mycket bra kväll, som slutade i tid, eller skulle ha gjort. Kiti åkte hem i tid, men jag och Stella satt uppe och läste konstiga grejer och kacklade till halv två. Vilket var jättedumt för vi skulle ju upp tidigt idag! Det är inte rimligt att jag är såhär trött ändå tycker jag, men ändå. Snart är jag i Lund, är ni reeeedo?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0