I don't know that I will ever trust again, it's a prise I must pay for all my sins

Rubriklåt: My poor old heart med Alison Krauss, från veckans cirkel-hopkok och också för att alison har den snelaste rösten för mina förkylda öron
 
Hej från sääängen! Känns historiskt att blogga härifrån. Stella sover bredvid mig och jag har en stor Sherlock-klump mellan fötterna, så allt är som det ska. Och jag kan typ andas ordentligt just nu! Det kan verkligen inte Stella för hon har mått jättejättedåligt idag :( det är synd om henne! Men vi har i alla fall inte corona så det är ju ett party. Bara en vanlig och helt bananas förkylning. Jag har på riktigt inte varit den här nivån av förkyld på absurt länge, liksom så att det pågår i mer än typ två dagar. Är inte okej med det. Så ja nä idag har vi inte heller gjort mycket, men vi har till exempel ätit glass och balerina (viktiga saker!) (vi har ätit mat också), tittat på bar rescue ("det vore ju kul med något vi inte har sett" var Stellas anledning till att titta på det, ja det händer ju inte ofta), lyssnat på en pedofildokumentär där en actual pedofil berättade om sitt life (så jävla obehagligt och spännande och aaaaa) och såklart snörvlat och hostat som fan. Jag har också pratat med Lilla om att man måste prata om sex för att ha hälsosamt sex (det måste man! annars blir det dåligt!), att hon inte kan få en bebis för hon är en bebis, hur korta helger är och annat jox. Jag saknar hennnne! Ja, redan, håll käften folk. Och nu ligger jag här och tittar på videor och ska supersnart sova. Stella hostar mindre n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0