I live in the space between the stars and the sky

Rubriklåt: Ancient dreams in a modern land med Marina, en redig bop som jag hörde nyss
 
Hallå från natt-emma! Jag poppar bubbelplast som om det inte finns någon morgondag fast jag egentligen borde sova. Så kan det gå. Men idag har vi, som jag sa, träffat folk och gjort en massa grejor! Vi åkte jättelångt (allt är jättelångt) till Jennie för tacolunch med en massa av det gänget, men fuck dem, för Vega var där! Vem är Vega? Jennies lilla bäb såklart! Vi fick hålla henne direkt och blev riktigt sådär äckligt bäb-sugna som man bara kan bli när man håller i en. Hon var så söt och hennes små handar höll i mina fingrar och aaaaaaa! Lunchen var också trevlig, med prat om nya pojkvänner och jobb och tv-serier och sånt, och tacos och bakverk gjorde så att säga inte saken sämre. oooch bebis. Did I mention bebis.
 
Vi åkte in till stan sen och övningskörde med Stellas styvpappa, vilket inte var så kul för mig men Stella kickade ass. Vi åt subway (och Emma Black var tvungen att gå runt i Stockholm ett tag, det tyckte hon var: dåligt) och sen tog vi nästa körning med the moster. Japp, vi fucking kör, och jag skrev inte ens det där som ett skämt lol. Vi körde till arlanda, för det var långt, och kacklade om operasångare, aborter man inte ångrar, pundar-bilar och annat jävligt konstigt men också härligt. Och sen var vi äntligen hemma och helt slut, vilket ju borde betyda att jag sover...men neeeej! Sömn är tydligen för suckers (typ som min tjejbo)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0