I'll love you forever, I'll love you 'til dawn

Rubriklåt: Out on the piers med Marit Bergman, från veckans cirkel-hopkok
 
Hej från mig och mina knakande ben! Seriöst de knäcker heeela tiden det är nåt fel med dem. Men aja. Idag är det fredag (no shit) och vi började dagen (väldigt sent) med skiv-frukost. Halsey släppte ju tydligen nytt förra veckan! Och hen använder både hon- och hen-pronomen nu! Skivan är jag ganska kluven till, mycket är kaotiskt (och framför allt mixat absurt dåligt) men en del är kul och snyggt också. Vi får väl se. Sen har vi väl drällt hemma, jag har lärt mig mer om köket och framför allt ändrat sorteringen i besticklådan (så sjukt att jag kan göra så? Ba nä det här gillar inte jag och min åsikt räknas? que pasa) och vi har gått en runda och tittat på alla tavlor Stella har uppe. Då fick jag lite panik för att jag inte bor här tillräckligt mycket eller nåt, men det kommer ordna sig, det är bara det där med det visuella som är en så sore spot för mig. Vill bara att man direkt ska se att jag bor här, liksom att mitt brand ska synas överallt lika mycket som Stellas...idk man. Men ja, sen på kvällen tittade vi på en lars winnerbäck-dokumentär som var rätt okej. Melissa Horn var med! Jag blev hype <3 och han pratade mycket om sina låtar och låtskrivande och allt sånt. Jag älskar sånt. Och nu lyssnar vi på mord och dricker te och har oss, och jag försöker hantera att jag råkade få en semi-viral tweet igår. Jag twittrade om att stockholm nekade en blind person färdtjänst och vilken panik jag får av det, men jag hade ju inte räknat med att riktiga folk skulle läsa! Folk serri taggade in politiker? Jag är ju bara en blobb! Det är läskigt! Men det var allt från mig idag, imorgon ska vi åka hemifrån wohooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0