Jag ljuger för mig själv och tror att det är sant

Rubriklåt: Favorite town med Ellen Sundberg, en tvåspråkig låt som jag hörde för första gången igår
 
Hallå hej från vår lilla förkylda värld! Vi snorar ikapp här hemma, men jag börjar bli frisk-ish tror jag. Snörvlar fortfarande men har inte ont i halva ansiktet av bihålekaos som inatt. Hade seriöst ont i tanden det var rimligt. Men något som var rimligt på riktigt var att vår nya säng är här! Den är magisk jag älskar dennnn! Jag har mindre ont i ryggen redan I swear. Alltså jag har inte ens tänkt på det men jag har typ det? Kanske ett sammanträffande iofs. Men jag har fan bott i sängen nästan hela tiden och älskat mitt liv. Igår beställde vi pizza (så sinnessjukt god pizza, alltså ovanligt god) och kämpade oss genom våra sjukor, och idag har Stella gått i skolan. Jag sov som en liten bäb och lyssnade på poddar i vår nya sääääng, och sen har vi tittat på Walter och hemska män han berättar om och snörvlat off the goddamn charts. Så eh ja det är ett spännande liv! Och nu ska vi dricka te (vaaa förvånande) och äta glass, vilket jag hade glömt att vi hade så jag vrålade av lycka precis. Det var lite överdrivet. Men vi ses snart, kanske från sääängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0