Just something I can turn to, somebody I can kiss, I want something just like this

Rubriklåt: Something just like this med the chainsmokers och coldplay, som vi peppade till när vi köksfixade idag
 
Hallå ni! Nu får jag faktiskt ta och blåga, fast jag precis gick från superhype till deppig, så kan det va. Min tjejbo-vardag fortsätter, och igår poddade vi. Det blev en eminent podd, så på tisdag (ja jag ska lägga upp på tisdag den här gången lovar) kan ni se fram emot prat om glasblåsarns barn och annat creepy mög. Det blir kul för alla inblandade. Det var en goslig kväll i övrigt också med ägg och bacon, mordprogram (som försvann från viafree idag what) och annat jox.
 
Idag gick Stella i skolan, så jag sov. Hela dagen woops. Men sen har vi fixat och donat en massa. Vi har pratat pengar och sånt man ska göra, städat i köket, lagat sallad och fått lite jävla koll på att vara tjejbos. Jag har till exempel lärt mig att Stella gillar stora gurkskivor lika mycket som jag (älskar hennnne), Jossan har hängt ovanpå torktumlaren typ hela dagen (men nu välter hon saker så allt är som det ska) och livet har faktiskt varit himla bra. Förutom just nu för tydligen nekas blinda färdtjänst i stockholm och ja jag fattar att det kan gå ändå men vad faaaan jag orkar inte. Blä vi stannar vid att det var mysligt att laga sallad faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0