Ni har ingen aning vad ni pratar om, fucking hell sa till dom

Rubriklåt: No straps med l1na, en myslig låt jag lyssnade på på tåget igår
 
Men hej från lund! Här är jättevarmt och jag svettas som en jävla gris, men det gör inget, för sol är det bästa ever. Och att vara i lund är också det bästa ever! Vi kom fram igårkväll och pappa och Stella körde runt i otrafikerade områden för att hon skulle träna på parkering och att backa runt hörn och sånt. Vi såg vad vi trodde var drug deals (de var kränkta över att vi var där) och mormors bil hävdade att det var först minus 7 grader och sen 3 grader. Sjukt om vi gick ur bilen och så var det det? Det vore konstigt men ingen annan tänkte på det för de är rimliga. Sen satt vi med mamma och pappa och drack te och pratade om livet eller nåt, och sen sov vi.
 
Eller ja jag sov fan knappt, usch. Så dålig sömn jag hade bläää. Men upp skulle vi, för Stella skulle ju köra upp. Och jag började ju inte inlägget med "hej min tjejbo har körkort", sååå ja. Men vi håller modet uppe! Vi har ätit lunch på ett lagom trashy ställe ("kolla, här är inte trevligt. perfekt!" sa jag) och nu tittar Stella på lyxfällan och jag ska duscha. För vi ska ut och dricka milkshake aka mölkskak! Jag är hype!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0