But when is it enough, when do I call my feelings on their bluff?

Rubriklåt: Homeless med Maria Mena, för vi lyssnade på victoria-skivan när vi bakade och satan vad bra den äääär
 
Hallå hej, jag har inte somnat än så kan lika gärna skriva ett riktigt inlägg också. Och vilken dag det har varit! Först lyckades jag sova på förmiddagen, så jag slapp leka morgonmänniska som jag gjort lately. Inte så konstigt då att jag inte somnar, men ändå. Sen researchade jag en del (för avsnitt 19...vi släppte 16 igår...aja) och sen bakade vi hallonpaj! Det var mysigt och jag sjöng med till alla låtar för jag kan hela den skivan utantill (det är inte många skivor jag kan säga det om, oklart varför också) och livet var så bra.
 
På kvällen åkte vi till Kista och hade lite date night. Eller ja, vi åt middag på o'learys. Det var så jääävla gott! Höjdpunkten från detta var när jag skulle kolla vad det var för sås jag hade fått, så jag bestämde mig av oklar anledning för att lukta på såsen, men när jag tog såsskålen mot mitt fejs såg det ut som om jag skulle shotta den. Stella höll på att få slag. Vi jämförde listor på vilka män vi tycker om (hon kom på 18, jag kom på 13, men det var bara vårt första utkast sa vi), upplevde deras konstiga musik och hade det väldigt bra. Och sen kom vi hem och åt vår goda paj och goslade. Och nu har Stella somnat, fuck yeah! Blir så töntglad när hon somnar, särskilt som inatt när hon inte har kunnat somna på jättelänge. Och ja, det ska väl jag också prova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0