I know that money ain't important and it don't mean you're the best, but I earned it all myself and I'm a millionairess

Rubriklåt: Venus fly trap med Marina, från förra veckans cirkelskiva
 
Hallå från hemmet! Sängen ligger jag i och vi lyssnar på det nya flashbackavsnittet medans Stellabella jobbar. Vi har ingen katt i sängen just nu men annars mår vi utmärkt. Vi kom hem igår och landade självklart i sängen, där vi lyssnade på ett mord och somnade som stenar. Men vi fick släpa oss upp igen och ta oss iväg, för vi skulle ha påsk- och fölsedagsmiddag med hela den hildénska klanen. Det var jättemysigt och vi åt smörgåstårta och en massa annan påskig mat, med kaniner på servetterna och allt. "jag är antingen sysslolös eller influencer!" sa Anja om det. Vi pratade om att köra orimligt snabbt ("jag har kört min bil i 180. På e4an. men det var inte så mycket folk..." snälla sluta), tandtrauman, sunkhak i skåne vs stockholm och allt möjligt. Vi åt citronkaka och drack giorgiskt vin (det är tydligen en grej) och hade det bra, men sen åkte vi hem för vi var jättetrötta såklart. Och Stella fick inte ens sova länge för hon skulle ju jobba! Hemskt ju! Men vi gick till affären åtminstone, och det var fucking strålande sol! Så vi åt glass i solen på en bänkjävel! Jag åt en fancy glass med massa kolasås, drömigt som fan, och alla var out and about och fan vad jag älskar sooolen! Våååår forever! Och snart får vi besök, fakking livet slutar aldrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0