We need to be able to smash the piano keys, even though it sounds uuugly

Rubriklåt: Pretty privilege med Blegh, en deranged låt jag lyssnade på nyss
 
Hallå hej! Jag tänkte blogga tidigare, men nu stressblågar jag istället lol, och det blir blogg om igår när jag var out and about! Jag var hos Onna och dit kom också Tova, och vilken myslig dag vi hade! Vi åt pasta med baconsås och pratade om ljud och hur det funkar egentligen och verkligen blindkacklade gärnet. Och sen blev det dags för dagens höjdpunkt, vi skulle läsa fanfiction! Klassikern "en sommarlovskväll framför datorn" plöjdes och vi skrattade så fan åt "pojken som menar allvar" (det är det bästa jag vet), "jag målar en äggröra. har jag sagt att jag älskar äggröra?"), "lycka till med de onda planerna xoxo" och en massa massa annat trams. Vi fick också utbilda Tova i msn-smileys, prata om hur sociala medier var förr och äta Onnas kaotiska men jättegoda kolapaj. Jag saknar kolapajen idag så ni vet.
 
När kvällen kom åt vi middag från bun meat bun och Stella kom! Vi njöt av milkshakes och pratade betygstrauman och annat skol-jox, tonarter och en massa annat jag inte minns nu, och sen åkte vi hem. Där tittade vi på lite mög och sov, och idag har vi städat och tvättat och hållit på som duktiga tjejor. Jag löste till och med ett problem med logistik istället för med kaos! Jag var stolt! Och nu ska vi gå på mini-utflykt, ses imorgon säkert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0