You're gonna move to new york and experiment with communism, go down on a girl after reading her some Frants Fanon

Rubriklåt: It's gonna be okay, baby med Muna, min fakking favoritlåt just nu
 
Hallå mitt i natten! Stellabella försöker få sig själv att bli trött med äckligt örtte och walter-videos, jag dricker cola och vibear. Så ska man ha det. Och idag har varit en helt okej dag skulle jag säga. Stella har varit på rättegång i uppsala och det tog hundra år, men jag lyssnade på nya skivor och hade det bra. Och på kvällen spelade vi in ett ganska härligt poddavsnitt, tycker i alla fall jag själv. Det blev knäppt men också ganska intressant. Vi har tittat på alla mot alla såklart och jag har ställt rimliga frågor som "vad skulle du vilja plocka för läsk från ditt träd om du hade ett sockerdricksträd?" och "vad är din bästa grej med vanilj?" jag är rimlig. En annan rimlig grej från min hjärna idag är att jag drömde om en ny vän. Han hette Ryan och var en så himla bra vän som stöttade mig genom jättekonstiga dröm-events (till exempel att bli ihop med mitt ex igen...god help me). När jag vaknade saknade jag Ryan :( en sån vän skulle man ha! Alltså åh stackars Stella som inte får fakking sova. Hennes kropp får fan lägga av med detta beteende snart :( jag blir orolig! Hon har inte ens fuckat med sina sömn-meds vad fan? Aja, det här är ju mest bara pladder nu, så godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0