Att kryssa Jonas är som en chokladask: Det är nice

Vad många icke-låtrubriker det är lately hörni! Det är ju kul pga citat är kul men också vafan jag gillar låtar! Dagens rubrik är från twitter, för igår skrattade jag och Stella så mycket åt alla kryssa jonas-skämt att vi tappade alla koncept och jag på riktigt grät tårar av skratt. Tråkigt nog är Jonas en faktisk person och dessutom centerpartist, så jag kommer nog inte kryssa honom va, jag vet inte ens var man skulle kryssa honom. Men det är som en chokladask i alla fall!
 
Men ja här har det varit mysigt. Det största som har hänt är väl att alla mot alla har börjat igen! Stella är överlycklig för de har ett nytt moment som heter sorgebarnet, med en actual ledsen tjej som kommer upp ur en brunn och ställer sorgliga frågor. Det är det sjukaste jag någonsin har sett, och dessutom är Ina Lundström med, med Kalle Lind! magic! Jag hade ett starkt bi moment ikväll när jag ropade att jag ville ligga med fem av sex personer i studion just då. Det ville jag men istället åt jag chokladpudding. Det var det bästa som hänt för jag älskar chokladpudding. Men vad som mer har hänt är väl...jag har babblat med Lilla och mamma om grejer, kramats med min tjejbo (som just nu snarkar en massa) och försökt hålla igång vårt lilla hem. So we vibin round here, jag mår bra trots det äckelhöstiga vädret och Stella mår märkbart bättre när det inte är varmt vilket är en stor jävla vinst. Och det var allt från mig. Kryssa Jonas. Nä gör inte det kanske men gör det inombords. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0