Du inte den enda jag sett förändras, du borde skämmas

Rubriklåt: l1na med l1na, helt enkelt en låt jag har hört idag som jag gillar
 
Sååå ja. jag är hemma och har inte orkat blogga förrän nu. Ni förstår nog hur det gick för Stella då. Men det är fan värre än så, för hon skulle ha klarat det. för första gången kändes det så. Men vi körde till fel fucking ställe så hon missade sin tid. Jag kan inte ens tänka på det utan att typ börja gråta. Serri fick torka tårar nu lol. Så vi stod på gatan och grät ikapp som true lesbians.
 
Men vi vilade och hanterade sorgen och sen åkte vi hem. Vi var så instabila att jag var nära att slåss för att subway inte hade gurka och Stella var nära att börja gråta för att en tant släppte förbi oss bland mycket folk, och supervärmen hjälpte ju inte. Sååå såklart var all tågtrafik bromsad och vi kom iväg en och en halv timme sent. Och inte nog med det, utan sen körde tåget snigel-långsamt sista timmen. Så vi var inte så glada, men som tur är hade tåget i en magisk tågvärdinna. Bistrovagnen var svinvarm så hon kallade den för Mallorka (stavas det så?) konsekvent, och när hon skulle gå av i linköping sa hon "om ni är på Mallorka nån gång, ta en pina colada åt mig!" Jag och Stella ska dricka varsin sån åt henne har vi lovat. Så vi kom hem vid tolv och slocknade basically, och idag...jag har sovit, Stella har jobbat, sen kom hon hem och sov och jag tittade på the fosters. Vi åt korv och gick ut med Ester som försökte ta sig ur selen typ en sekund innan en jättestor hund dök upp, sååå det kunde fan slutat illa. Vi snackar liksom inte lukas-stor hund, vi snackar "pitbull fast biffigare". Yeaaah. Och nu sover Stella vilket är bra för hon kunde inte somna, och jag ska också prova att sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0