In the beginning God created heaven and earth, for what it's worth I think that he might have created you first

Rubriklåt: Genesis med dua lipa, som vi lyssnade på igår och just rubrikraden är så sjukt bra sjunget
 
Hallå hej, och sorry för två inlägg i rad. Jag är i Skåne, i "stora soffan" aka min säng, och ska snart äta lite lunch så jag är grundad innan bröllopet. För nu börjar wedding tour gänget! men igår började min skåneresa med att jag kom fram och åkte till flyinge plantskola med mamma för att köpa bröllopspresang. Eftersom jag är ett geni köpte jag vinbärsbuskar till dem, för de ska snart ha en trädgård! Plock ingår såklart, haha. Sen kom jag hem hit och sov en stund, innan Lilla kom hit!
 
Nu hinner jag egentligen inte blåga så detta kanske kommer upp inatt men hoppas inte. Vi satte oss i alla fall direkt och pratade och sånt, och åt korvstråg som pappa hade gjort. Det gjorde jag nu också. De gick på bio (sju till nio...nä) och vi pratade om terapi, när folk dyker upp där de inte borde, hur vi mår, musik (särskilt kluriga ackord) och en hel del annat. Det var så mysigt och bra! Vi drack hundvin (lite mer än vi hade tänkt lol) och Lilla skrev under sitt nya lägenhetskontrakt under mycket kaos, för hon ska faktiskt flytta snart till ett jättefint stele! Det är hypigt! Och när hon hade åkt slocknade jag som ett jävla ljus och sov hur länge som helst, och nu är det dags för bröllop! Olle och Sara bröllop time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0