Vem kommer bli fullast ikväll och vem kommer att dö först, du eller jag

rubriklåt: Calpe med Klara & jag, från veckans cirkel-hopkok
 
Hallå från soffan och the fosters-bingeandet! Jag vet verkligen inte hur många avsnitt jag har sett idag. Man måste få se hundra avsnitt av en ganska dålig serie på en dag det borde faktiskt vara en lag som säger det. Killarna i den här serien gör så otroligt! dåliga val hela tiden. Tjejerna också men killarna är värst. Särskilt Brandon. Jag har ropat att jag hatar Brandon flera gånger idag och sjungit om att han är the worst. Stella ba okaj säger du det så. I detta nu är han hög som ett hus på weed-brownies och paranoid af men jag tänker mest på att jag också vill ha brownies. Fast jag är för törstig för brownies egentligen. Jag har varit törstig hela dagen it's sort of a problem. Min mun flippar ur. Wait är detta den berömda munntorrheten som folk pratar om med antidepp? Har jag haft den biverkningen hela tiden utan att veta om det? Eller så är du ba törstig Emma haru tänkt på det tönt. Eh ja detta är ju ett starkt inlägg! Förvånande nog har inte mycket hänt. Jag skulle ha gått på pride men jag suger så jag gjorde inte det what up. Men jag kom ut i alla fall och mötte Stella på vägen hem och gick jättelångt själv faktiskt! Jag borde inte vara stolt för jag har bott här i ett år men jag är stolt ändån. Imorgon ska jag hitta ännu längre! Och förutom det har allt mest lunkat på här hemma. Fast nä för Stella har en jobbintervju imorgon! Vid halv elva är det så då kan ni tänka på henne ifall ni inte tänker på nåt annat viktigt. Typ era jobb. Jobb är viktiga har jag hört. I should, you know, do mine. Men först sova. Det ska man göra på nätterna har jag hört. Godnatt gänget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0