Won't you promise me you'll be the one, my silver bullet in the gun

Rubriklåt: Mama werewolf med Brandi Carlile, som vi lyssnade på igår och alltså satan vilken bra låt det är
 
Hallå från balkongsolen! Här sitter jag och bakar mig och tittar på the fosters. Då mår man fan. Och jag har det bra, faktiskt, jag har mycket mindre ångest nu än förra veckan woop woop. Och lite har väl hänt. Stella har bakat bullar med hallon och choklad och hon var jätteglad och hypig, men sen fuckade hennes reumatism ur för det är klaaart den gjorde. Aldrig ska man få ha ett bra life i denna värld. Och min kropp bestämde sig för att respond in kind och vägrade somna på hela natten så det var ju också kul! Så jag somnade typ 07:30 imorse. Jag är väldigt hälsosam. Woop nu är tvätten klar! Den sjöng en liten pip-sång för mig, så när jag har solat klart ska jag fixa den. Men ja jaha vad mer har jag att berätta? jag tittar på mer fosters och får ibland känslor men oftast är mina känslor "jävla brandon du är sämst av alla alltid" så det är ju så att säga inget nytt. Han är typ den sämsta karaktären i hela världen, eller okej typ umbridge är sämre men ni fattar! Så detta var mitt lilla hej för idag, ha det bra i solen eller icke-solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0