I can't turn off what turns me on

Rubriklåt: Masseduction med st vincent, från veckans cirkelskiva
 
Hallå det är natt och jag sover inte. Men snart ska jag prova en vända till. Vi har haft en okej dag idag i alla fall, till exempel hade jag och Robert ett mycket bra och långt pottersamtal. Vi var upprörda över Hermiones skolgång ("det går inte att svälja!"), höll med och tyckte synd om Snape (will not happen again men dude had a point) och var arga på Harry för han var en tönt. Sirius var också en tönt så jag hade många känslor och ett legit citat från mina anteckningar var "Stop choking your godson you absolute maniac!" "mina" anteckningar indeed.
 
Sen på kvällen lagade vi soppa och tittade på en dokumentär om en lady som mördade sina barn. Jag hatar henne men det är väl inget konstigt. Sen har jag försökt skriva (det gick dåligt) och vi har väl drällt, och nu måste jag fucking sova. Jag lovar jag försökte innan men jag var klarvaken. Så nu ska jag prova igen och se om det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0