Den här är till alla som behöver, tro mig det går, jag var bajs i skolan men det löste sig ändå

Rubriklåt: Powerpuffstil med Jelassi, such a banger som också är om skola which fits för Stellabella har superpluggat idag
 
Hallå hej nu är jag trött på coronaaaaa! Jag är trött på hosta och snor och täpt näsa och ont i bihålor! Jag vill vara superfrisk imorgon! Så det tänker jag ta mig fan vara! Stella har åtminstone varit lite frisk idag och pluggat en otrolig massa. Hon ska göra ett superintressant examensarbete och peppen är enorm! Tentaplugget är väl lite mindre hypigt kanske, men ändån. Hon har också gjort en jättespännande cookie dough mousse cake som vi ska äta! imorgon, för moussen skulle "sova" som Stella uttryckte det när den skulle stelna. "Så, nu ska den sova" sa hon och gick. Min tjejbo är så gullig I can not. Vi har tittat på trams, jag har sovit på dagen när Stella lyssnade på hundra flashbackavsnitt till sitt plugg (varje gång jag vaknade var det ett nytt tyckte jag), jag har tryckt in chips i mitt fejs (ibland även mat) och nu ska jag försöka sova. Men min bihåla gör ont! Det är otroligt störigt! Hoppas den inte spårar för då kommer jag ha ett miserabelt jävla liv. Om detta får ni höra imorgon, ha det bra så länge, hoppas det blir lite mer kul content då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0