Det var knappt att de till taxin hann, det var så Victoria försvann

Rubriklåt: Vickans tango med strula med siri, för lite lesbisk progg behöver man ju
 
Hallå i fredagsnatten! Förutom hosta är jag nu återställd från corona-strapatsen. Okej liite täpt är jag väl också, men inte så särskilt skulle jag ändå säga. Då mår man ju! Och om jag har sovit nu alltså, ja jävlar. Det var fucking maaagiskt att få sova det ska jag säga er! Så det är nästan bara det jag har gjort, men när jag vaknade till liv lyssnade vi på frank turners nya skiva! Lilla beskrev den som "såå skjikig!" på messenger och alltså ja, det håller jag med om. Men lite av skrikandet tyckte jag också var rediga bangers! Så ska man ju ha det! Och sen fixade vi hamburgare och hypade inför kvällens höjdpunkt, på spåret med våra favoritlag! "våra flickvänner och våra pojkvänner", som jag sa. och flickvännerna vann! Vår ina i finaaaal! <3 och alltså var det bara jag eller sjöng maggio lite extra bra? Hon verkade ha jävligt kul och det gillar man ju.
 
Sen spelade vi in veckans podd! Den blev ganska annorlunda från andra avsnitt och jag klunkade vatten för att inte hosta vilket ändå gick helt okej. Men jävlar vad stella utklassar mig i research each and every time det är faktiskt nästan lite pinsamt. Så jag satte direkt igång med nästa research-projekt och alltså iiiiiiiii jag längtar redan så jag håller på att få panik! Det kommer bli den bästa podden hoppas jag! Och nu ska vi sova, så det här blev ett snabbt litet hallå, längtar tills jag lämnar hemmet och har saker att blogga om igen kan jag ju lova. Ses imorgon, tänk om jag har lämnat hemmet då? Ingen vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0