Don't say I'm out of touch with this rampant chaos, your reality

Rubriklåt: Imaginary med Evanescence, som vi vibeade till idag
 
Hallå från Onnas soffa! Här ligger jag och ska sova, för jag är trött som en bäb, men först blåga såklart. Och idag har grajor hänt, för jag har hängt massor med Kiti! Vi skulle skrivfika, men mycket skriv blev det inte, dock prat om skriv vilket är viktigt! Och chailatte vilket också är viktigt! Vi catchade up och pratade om karaktärer och hur man bygger dem (vem fan vet?) och bonusfamiljer och en massa annat. Sen gick vi och hämtade barnen och alltså åh baaaaarnen! Lee ville direkt visa mig alla julklappar de hade fått och Luna ville leka massor med mig och sin leksakskatt. den kunde äta och sen bajsa ut det! Sjukt tyckte jag. Den hade också en bajsplockare som man kunde plocka upp bajset med, fast Luna använde den för att nypa allt och alla för det var en dum bajsplockare. "jag måste köpa en ny som är snäll!" sa hon. Det var en myslig lek! Vi lyssnade också på rock/metal från 00-talet som Johannes (Kitis kille) hade startat, så förutom rubriklåten blev det stark vibing till here without you, you found me och en massa nickelback. Jag blew his mind med att de var från canada och inte nya seland som han trodde. Men det gör inget för han gjorde mycket god lasagne som vi åt och när barnen lagt sig lyssnade vi på svensk pop och hyllade gay musik för det måste man. Och nu ligger jag här och ska sova och alltså fucking hell det är krig what is that about. Kan världen chilla snela. Jag kan i alla fall för jag ska soooova hoppas jag. Vore stelt annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0