För nu ska vi ut och supa och vi ska aldrig sluta

Rubriklåt: Sova när vi dör med ringnäs-ronny, kanske inte det mest sofistikerade rubrikvalet men vi gastade den igår och det vill man ju göra ibland
 
Hallå från en otroligt trött emma! Jag måste rycka upp mig, för snart ska jag gå på fest (!!!), men det blir svårt för jag var hos Lilla igår och hade sjöslag. Det var vi fan värda! Vi började kvällen med att sjunga utav bara helvete till rubriklåten och andra tramslåtar, skrev om låtar som vi gör (till exempel om batman) och sen lagade hon kotletter med bollar och ovanligt god aioli (den var köpt obs men ändå goood). Såååå gooootttt! vinet flödade, Emma Black berättade typ hela sin livshistoria för Lilla och det blev djupt, som det ofta blir. Vi letade upp random låtar på youtube (ibland jättetriggiga låtar), spelade lite tillsammans för varför inte liksom, åt delikatobollar och hade det bra. vi kollade klockan och den var halv ett, bra tyckte vi, men sen kollade vi igen och den var...fem i fyra. Huuur hände detta?
 
Så vi var jättetrötta när vi vaknade idag, men jag lyckades äta ett päron (#PäronbloggenReturns) (päronet smakade jättekonstigt?) och sen hämtade mamma och pappa mig. De hade varit iväg för att hitta ett gammalt bord att såga sönder, men det blev en gammal stol att såga sönder istället. Så kan det gå. Vi gjorde lite ärenden på olika ställen och väl hemma åt vi soppa och tittade på på spåret. Hosier var ett svar yaaay! Sen sov jag i ett par timmar och nu precis åt vi fläskkaré med klyftpotatis. Mår fan otroligt bra kan jag säga, och snart blire partaj!

Kommentarer
Postat av: Tilda

Haha du skulle hört mig vråla med till hoziersnutten, min mamma och Axel ba va i helvete är det här det har vi aldrig hört

2022-02-19 @ 22:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0