Her cool eyes are haunting me, I let down her faith in me

Rubriklåt: Gone med grant, en riktigt snygg låt som jag lyssnade på precis
 
Hallå från sent på natten-coronaland! jag ska slockna snarast, men är så satans täpt så det är inte lätt alltså. Men just nu skulle jag nog säga att snörvlighet och hosta är mina enda symptom, så det går absolut åt rätt håll! Men imorse när jag vaknade trodde jag verkligen inte det, för då hade jag svettats gärnet hela natten. Ursäkta tmi, men jag hade russinfingrar. Skojar inte. Men jag tog mig upp och då såg jag att min hyresgäst i lund skrivit att hon ska säga upp lägenheten, så jag konfererade med mina föräldrar och här ska säljas lägenhet! Så jävla läskigt och kul! Det lär ta lite tid såklart, men ändå, hypen är otroligt stor!
 
Sen har vi väl kämpat oss genom dagen. jag har sovit som en liden sten ganska mycket, Stella har researchat till podd och vi lyssnade på nya flashback forever, vilket innehöll en så sorglig prata att jag bara grät och grät som en jävla fontän av gråt. jag brukar sällan gråta åt sånt andra gråter åt, men jävlar i gatan här vare gråt. Det är inte lätt, men det var lite skönt ändå tyckte jag. Och det var nog allt från coronaland idag, tror jag? Inte ett så starkt inlägg kanske, men lite actual news och det är ju kul för...någon. Harebra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0