hon kanske bor i Finland, där har jag aldrig varit

Rubriklåt: Finland med David Sutrick, en underrated svensk banger som vi hörde igår och också let's be real vem fan har varit i Finland? Inte jag i alla fall!
 
Hallå från ett försenat snälltåg! Jag skulle varit framme för en kvart sen men jag så att säga är inte det. Kul liv. Jag kämpar mig genom den här tråååkiga tiden och kom på att ja då kan jag lika gärna blogga. Men seriöst saktar vi in igen nu? Nej det gjorde vi nog inte. För i så fall hade jag kanske eventuellt börjat kasta saker och det närmaste kastbara jag har är min telefon så det vore obra. Men jag tänkte i detta inlägg till exempel förklara lite saker som miss Tilda inte hängde med på, till exempel att Melissa Horn inte var med på min fest. Det var bara en otroligt dåligt strukturerad mening. "du hade nog varit lite mer starstruck då", sa hon smart nog. Och ja, jag skrev "glurr" och förklarade det inte, glurr är vaniljkräm. Det kommer från prostens barnbarn som är en ikonisk barnbok och seriöst det finns inget coolare än folk som vet vad glurr är.
 
Så, min sista tid i skåne ska jag prata om och igår efter blogget kom team osby och hängde! Vi lyssnade på cirkel-musik, så vi pratade mycket om musik och hur mycket Anna hatar cirkelen fast också nu börjar fatta grejen saaaakta. Hon är gullig tycker jag. Vi pratade om att ingen har varit i Finland och också att hitta en sångare mellan finland och grekland (och hur man åker mellan dem), att "den gode Karsten kämpar" (som Robert sa) och vad som har hänt sen sist, vilket inte var mycket kom vi fram till. Sen åt vi spagetti och köttfärssås (som var extra god tyckte jag) och pratade mycket om konserter och jag upptäckte att sweden rock är samtidigt som florence spelar i stockholm. Imma riot fuck allt. Oooch royal republic spelar i lund, hype tänkte jag, men det är när jag ska gå på thåström med henrik! huuuur är detta möjligt! Lol hon som sitter bredvid mig sa just "hallå älskling!" och jag fick en hjärtattack för jag fattade först inte att hon pratade i telefon. hennes "älskling" är i kina fick jag veta nu, kul för hen. Aja...vi åt fantastisk chokladfondant som mamma gjorde och hade det bra, och sen åkte de hem. Då var jag så trött att det kändes som om jag skulle dö eller nåt, men jag satt bredvid mamma när hon såg en film...och såklart fick jag jättestarka känslor för att filmen var så jobbig. Det var ju inte optimalt. Jag lyckades också trigga mig till actual illamående innan jag somnade, så det är ju starkt. Mennnn jag lyckades somna och ta mig iväg imorse, och nu fucking bor jag på detta tåg men vi kör fort som attan nu så vi ska komma fram någon jävla gång. Jag vill heeeem nu på momangen! Fast det är snö har Stella sagt. Det tycker jag är taskigt. Men tar ändå snön hellre än detta tåg för jag vill hem. Nog klagat, ses hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0