I don't sleep at all or I sleep too much, can't sleep through a crying baby or a garbage truck

Rubriklåt: Borrowed rooms and old wood floors med Emily Scott Robinson, från den gångna veckans cirkelskiva
 
Hej från den här otroligt trötta emman! Seriöst, det är nästan pinsamt hur trött jag är. Jag kan knappt röra mig och får inget gjort och vill bara sova. Sova eller dricka cola, det är typ mina två modes just nu. Stella diskar tror jag? Hon är bra och orkar saker. Jag ska också orka lite saker snart, typ tvätta ska jag göra. Så ja, det är ett patetiskt jävla liv jag lever i den här sängen, men jag försöker hålla modet uppe. Stella är bra och vi har kramats otroligt mycket, och tittat mycket på alla mot alla eller ala mot ala som vi säger för vi är konstiga. Det är ett bra program när ens hjärna är gjord av nån oklar sörja. Fattar inte ens vad jag har gjort för att det ska bli så här illa med utmattningen? Det var ändå länge sen det var det, känns det som! Jag vill orka gå ut och handla idag och tvätta och städa! Något av det ska nog gå åtminstone, men vilket återstår väl att se. Så, nu har jag hälsat på er lite, och så säger vi hejdå till februari på det här lite för deppiga sättet. Så kan det gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0