Jag fick ligga första gången på en stadsbuss i Lund

Så ingen direkt rubriklåt idag, utan ett citat från oscar zias skåne-låt i mello ikväll. Seriöst though jag behöver mer svensk musik att ha i rubriker lol
 
Hallå från coronaland! Japp, även denna unga dam har nu positivt provsvar. Jag var tvungen att spotta i ett rör och sen var Stella tvungen att 1. kolla att jag hade spottat tillräckligt länge och 2. blanda spottet med en vätska för att sen droppa det på en moj. True love av henne ändå. Men det blev två sträck, för som jag skrev till lilla så hade testet "sträckar som gravidtest!" men några symptom har jag ännu inte. De kanske kommer imorgon spänningen stiger. Så vi har mest sovit och kramats idag och Stella har varit sjuk lite sådär allmänt. Jag har inte varit på tacokväll hos onna och inte träffat tova där som jag äntligen skulle få och inte ätit bountykaka som hon hade bakat (jag är heartbroken), men åtminstone ätit pizza och sett mello. Där var min queen shirley med! Hon var inte så bra men det trodde jag inte heller. mer kul var att Cornelia fick hela flattwitter att gå upp i brygga och att hon kom till final! Jag älskar att mellotwittra med alla flator (och Linus). Vi hade också köpt glass från pizzerian som vi tryckte i oss, fast den var helt isig :( Tilda tyckte att vi skulle stämma dem men då hade vi ätit upp glassen så det var lide svårt att bevisa. Och nu ska vi sova, ses imorgon så får ni se om jag har symptom...det är typ m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0