Nej, jag har inte så många vänner, förutom det har jag även rätt

Tilda: Haha är så avundsjuk på era konstiga videor!
 
Hallå från mitt hem! Jag kom inte på nån bra låt, så jag drämde till med en rubrik från flashback. Kan ha citerat den nyligen i blågen men tror inte jag gjorde det? Men skitsamma. Nu är jag hursomhelst hemma, men imorse vaknade jag till att Onnas brandvarnare gick. eller jag hade vaknat innan men vaknade så att säga ordentligt då. Men hon var kickass och stängde av den och gröten blev ändå okej om än tjock. All onna-mat kan inte bli perfekt liksom. Vi lyssnade på lite böcker och chillade, och sen åkte jag hem under mycket krångel med sl och utrop och fanskap. Men det gick bra och jag kom hem, för att äntligen se på spåret-finalen och äta chips! Vi hade många känslor, men det var kul och gick okej-bra för oss tyckte jag. Sen tog vi en låååång nap, som dock pajades för jag hade en viiiidrig mardröm där jag bara var jättekonstig och typ spårade allmänt. Men, sidenote till Robert, jag flög nästan i den! Jag liksom kunde glida längs marken när jag gick med någon, som om personen jag gick med tog all vikt typ? Så inte flyg men ändå nåt sånt. Vidrig dröm var det i alla fall.
 
Sen poddade vi! Det blir nog bra, fast jag var lite off så det är oklart tbh. Men sen var det mello och alltså, jag gillade medina mest, det känns weird! Känns annars mest som nonsens, somnade nästan av tråk ibland tyvärr. Och vi har sett alla mot alla och nu ska jag slockna. Ska inte vakna på minst tolv timmar så ni vet. Minst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0