Nya människor i mitt liv på min telefon, jag vet inte vem de är och vart de kommer från

Rubriklåt: Aqua aura med fricky, för han och cleo har gjort slut fick jag veta idag och det är ju jättesorgligt!
 
Hallå gänget, här ligger jag i sängen. På fel sida också, för Stellabella ville dricka te och då ska hon ju såklart få ligga ytterst. Vi tittar på alla mot alla och fnittrar och har det bra, och det är en bra dag idag. Saker som har hänt idag är till exempel detta:
-Florence har släppt en ny låtjävel! Den är en jävla bop och jag har känslor!
-Vi har tittat på mushmushmush och haft starka känslor om vår gay fave. han är söt.
-De hade läsk i maten! Läsk överallt säger jag!
-Stella fick feeling vid 22 och gjorde kladdkaka. Därför älskar man henne.
-När kakan var i ugnen fick hon ännu mer feeling och letade upp all fakta hon hittade om släkten von sydow. Det var starkt.
-Vi har gått igenom många känslostadier idag. Det är så mysligt för när den ena känner nåt kan den bara gå till den andra och säga "jag är lesen!" eller "jag är glad!" och så får man appropriate reaktioner.
-Vi har också pratat om våra första dejter och allt vi kom ihåg. Tydligen sa jag på vår andra dejt att "när du blir kär i mig kommer du vara mycket i Skåne!" alltså ursäkta men vad hade jag för helt sinnessjukt självförtroende? Vad höll jag på med? I mean it worked men ändå?
-Nu berättade stella om sina videos hn ser när man städar bilar. hon kollar också ofta på hovar som kratsas och hörlurar som rengörs. Det vill jag också göra för det låter skönt. Vi tycker att den känslan borde heta nåt men vi kommer inte på.
-Vi gillar att döpa känslor och grejer. Vi är roliga. Vi har också lagt upp ett nytt avsnitt av vår podd för vi älskar vår podd!
-Och nu ska vi sova som små sov-bäbar. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Tilda

OMG älskar videos när de gör rent bilar herregud kan kolla i timmar

2022-02-26 @ 01:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0