Oavsett vad jag tycker om penisar i övrigt...

...Är vad Stella sa precis. Hon hade sen ett långt resonemang om att kukar borde vara bättre på att mensa, för de har en mindre yta som blodet kan hamna på. Jag försökte argumentera emot detta, men jag hade inte så mycket att komma med, bara en känsla av att hon hade fel. Vad tror ni? Skulle killar (och andra med kuk) ha bättre förutsättningar att mensa?
 
Efter detta vulgära, hallå från coronaland! Det är mycket bättre idag. har inte så mycket feber, lite oklara temperatur-hopp men inte alls som igår. Hostar som en anka (vad sjukt om ankor hostade) (det kanske de gör?) och har lite halsont och snuva, men har kunnat sitta upp i ganska långa stunder idag. Är Ändå starkt jobbat. Hoppas hostan lägger sig slightly tills vi spelar in podd, för detta går ju inte! Men ja, idag...vaknade 05 med en fruktansvärd känsla, var så varm att svetten rann och huvudvärken från helvetet. Det kändes verkligen exakt som bakfylla, fick typ påminna mig själv om att jag inte hade supit. Jag var helt kaos i huvudet också, typ halvsov fast inte och kunde inte formulera mig for shit i mina egna tankar. Till slut gav jag upp och väckte min tjejbo för att fråga om värktabletter. Hon är så praktisk, för hon vaknar inte av typ någonting men vaknar på dirren när man säger hennes namn för att sen slockna igen när problemet är löst (om hon inte måste gå upp eller så). Hon lyckades till och med förklara var på det oerhört belamrade köksbordet tabletterna stod, geni! Men jag lyckades somna om, hon vaknade några timmar senare och mådde skit, ester kräktes och kissade i sopskyffeln (nej vänta det blev fel syftning, hon kräktes inte i sopskyffeln), allt var missär. Men vi somnade om och vaknade vid 14, och vad mycket bättre vi mådde då! Vi kunde båda äta lunch och jag kunde också äta några av alla delikatobollar jag köpt! Vad glad jag var av detta alltså. Stella har researchat (satan vilket avsnitt ni får nästa vecka, men först avsnitt 5 såklart, jobbigt att vara före hela tiden) och jag läste och red ut den sista febern, vi gjorde vissa hussysslor väldigt motvilligt (långt ifrån alla vi borde gjort) och ja vi har kämpat på. Nu borde vi verkligen sova, så jag ska ta mig lide hostmedicin och kanske en ipren for the night och sen sova. Hejdå från coronaland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0