Och allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort

Rubriklåt: Sen en tid tillbaka med Melissa Horn, från veckans cirkel-hopkok
Tilda: Du borde ändå! Men jag kommer nog bara gå på florence-dagen. funderade på lördagen också men njä
 
Hallå från en fortfarande ångestig och trött emma! Så, såklart somnade jag inte efter inlägget. När Stella vaknade vid halv sju var Emma Black i en stark ångest-tailspin och mådde så dåligt att hon bara...stod på olika ställen och höll i dörrkarmar. Det var starkt. Men vi fick frukost och en lergigan och en kram och skratt åt det otroligt konstiga namnet "torkbus" (uttalas på engelska), så det kändes ändå okej. Men lergigan, alltså, fy fan! Jag fick så mycket restless legs att jag höll på att totalt tappa det! Och när jag vaknade för att packa upp en massa mat upptäckte jag att jag, någon gång under min lergigan-flipp, hade tagit av mig trosorna och kastat iväg dem till fotändan av sängen. Helt rimlig sak att göra, förutom då att jag hade på mig dem för att jag hade mens. Detta var avdelningen "saker ni inte ville veta", men det var konstigt!
 
Jag somnade igen och vaknade när Stella kom hem. Då lyssnade vi på nya flashback, åt fryspizza och tittade på en dokumentär på svt om barn och religion. Jag fick ledsna känslor över allt de berättade, men jag har också många ledsna känslor generellt, så it makes sense. Men jag lyssnade på en cirkelmix på nästan tio olika språk (!) och nu tittar vi på alla mot alla. Stella har fan varit uppe i nitton timmar nu, hon måste sova tycker jag! Jag ska också prova att sova lite, trots att jag inte varit uppe så jättelänge, det kanske till och med går. Jag ska ju göra viktiga saker imorgon faktiskt! Så, lite miserabelt är livet, men snart är jag i skåne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0