Wish I was a Freight train baby, wish I didn't have a heart

Rubriklåt: Freight train med Kacey Chambers, en myslig låt jag lärt mig från min tjejbo och som vi hörde igår när hon bakade
 
Hallå från insomnia-emma! Jag somnade aldrig efter förra inlägget nä. Så det blev mentalist, försöka sova, ge upp, äta banan, mer mentalist, vänta. Kul va. Jag sov lite på eftermiddagen som tur var, medans Stella pluggade och pågick, och sen på kvällen fick jag äta stellas goda tårta. Den är såhär: kakdeg, chokladmousse och choklad-ganache (yolo-stavning). Mäktigt? Absolut. Men orimligt gott? Eeeh ja. "Det är det bästa när man bakar, när det bara är klägg! Inga nyanser!" sa Stella. She's right. Jag har hostat, men nästäppan börjar looowkey ge med sig tror jag, eller kanske inte vem vet. Stella pluggade lite mer och jag tänkte däcka, men istället...skrev jag lite bok! Den ni! Plötsligt bara finns mina nya karaktärer på datan! Det är ju för fan magiskt! Men det här är absolut över min förmåga när det kommer till att beskriva saker, för jag måste (eller vill) beskriva utseenden på coola folk och det är jävligt svårt. Jag jobbar påre men det går obra. Men skriver, det gör jag! Så, ändå en bra spillra till dag, och nu ska jag fan sova om det så blir det sista jag fucking gör. Godnatt, vi ses när jag kan tänka en sammanhängande tanke igen (det kan jag verkligen inte nu)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0