You got a heart like mine, I can name every color

Rubriklåt: Lonely together med Caitlyn Smith, som jag hörde ikväll och som är fin helt enkelt
 
Hej från mitt kaos-dygn! Jag mår inte så bra, men ska slockna efter att ha bloggat och det är nog bra. Så, igår efter blogget gick vi ju iväg. Vi hade inget vi egentligen skulle göra, men jag ville ut bestämde jag, så vi åkte till Kista. Där pantade vi hundratusen burkar och sen fikade vi på espresso house. Deras varma choklad är godare än jag kommer ihåg ändå. Där försökte jag förklara skillnaden mellan post malone och the weeknd, vilket verkligen inte gick, och sen tittade vi på kläder. "Titta, a texture!" ropade Stella och visade mig olika material. Det var fan livet, men vi hittade inget vi ville ha.
 
Sen kom vi hem och åt otroligt god lax med bollar. Jag höll serri på att tappa det för den var så god. Och jag researchade massor till avsnitt 5 av podden, vilket var så jäääävla kul! Höll på att totalt flippa ur och att inte spoila Stella om allt var typ fysiskt svårt. Och sen skulle jag sova, men det blev inget nä, utan jag...tittade på mentalist, försökte sova, försökte skriva istället, väntade på morgonen, typ så. Så idag har ju inte varit en så bra dag, tyvärr. Jag höll mig vaken ett tag, slocknade vid halv två, vaknade när Stella kom hem, sov mig igenom det nya flashback-avsnittet (jag vet, inte okej alls!) och var 1 spillra. Men nu, nu ska jag sova och ingen kan stoppa mig! Okej kanske någon, men helst inte, jag vill bara ha ett okej dygn igen fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0