Det händer närsomhelst och kommer göra så jävla ont

Rubriklåt: Beach house med nadja evelina, för jag och Tilda pratade om svenska ladies nyss och jag nämnde henne...starkt va
 
Hallå det är natt, som det ofta är, och en dag till har gått. Nej, jag har inte lämnat huset. Men imorgon ska jag det, tror jag! Så vad har hänt? Jag har sovit såklart, när Stella gjorde viktiga saker, vilket var life. Vi har babblat en massa i sängen, för det bästa vi vet är att ba ligga och prata om grejer, idag till exempel om vad som är lyx när man är barn, att vara en babydyke som älskade kulla-gulla (ikoniskt), folk som äter elg jämt och annat trams. Emma Black fastnade out front i flera timmar, så hon och Stella fick hänga och äta kit-pizza och titta på en otroligt dålig dokumentär om att johanna möller skulle vara oskyldig. De hade seriöst inget case det var så jävla korkat! "det finns ju frågetecken i det här fallet" absolut, lös det då eller håll käft? lite så. Men det var bra att stella och eb fick hänga, även om båda var ledsna vid olika tider. Vi kämpar på här. Vi har ätit chokladmousse mitt i natten och tittat på walter-videos (Stella är besatt av honom nu och det uppskattar jag) och nu ska vi sova jag är otroligt hype. Fast vi har ett te nu som smakar pina colada, vem fan kom på det? Vi fick det i presang så det var inte vårt val. Så, det här var ju totalt nonsens, men nu ska vi sova hejdå! Nej just det, jag hade tydligen inte förklarat om fiskpinnarna. Såhär, vi köpte såna i måndags, men någon jävel hade öppnat och tejpat igen paketet? Vem fan? Så vi fick köpa nya, det var det jag sa igår i blågen. så, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0