Du kan stanna här men jag går vidare, stående ovationer för min sista ridå

Rubriklåt: Vidare med Imenella och Myra Granberg, en jävla banger jag lyssnade på på tåget
 
Hallå från min egen säääng! Jag ligger här och chillar och ska snart sova vilket jag är hype på. För jag har kommit hem och får äntligen trassla in mig i min tjeja och ingen av oss behöver sova på en luftmadrass! Visserligen väcker ingen oss med äggfrukost, men ändå. Det fick vi i alla fall idag och sen gick vi hemifrån och kom ombord på ett snälltåg med alldeles för många människor. Ville mörda alla men lyssnade på min 2022-lista istället. Den är genuint så jävla deppig tho, förutom rubriklåten, har tydligen lyssnat på mycket deppig skit de senaste veckorna som jag har lagt in i den? Ja jag får lägga in i den före nyår, det finns många regler lol. Särskilt låtar om sjukdom har det blivit, så eh...tips på bangers att lyssna på tack? Men förutom det åt jag subway-macka (mummms) och lyssnade på goblet of wine om det läskigaste i hela hp, ni kan möjligtvis gissa vad, men det gick bra för de var totalt packade och mysliga i avsnittet. Men lite jåbigt var det.
 
Efter lite krångel var vi hemma och lyssnade på ett mord, och sen sov vi. Jag hade vidriga stressdrömmar under hela napen, tyvärr, men sen skärpte jag mig och gick upp. Vi åt då maxmat (mina två bästa snabbmatskedjor på en dag yeah that's right) och hamnade i intensiva samtal om skrivprocesser, hur man hanterar att skriva om folk man känner, hur man inte ska skriva brev och en massa annat trams. Och nu ligger jag här och chillar, men en drömmig grej är att med mina nya lurar kunde jag gå upp och tömma kattlådor utan att det blev tyst i mina öron! Detta är precis så magiskt som jag trodde att det skulle vara! Men nä, ska man sova kanske? Here's to inga fler kaosdrömmar inatt! Och ja mamma (Lilla), jag har visst tagit min venla, jag kan ha kaosdrömmar ändå dessvärre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0