I am not a woman I'm a god, I am not a martyr I'm a problem

Rubriklåt: I am not a woman I'm a god med halsey
 
Hallå från sängen! Jag väntar på att min tjeja ska dricka upp sitt te och kolla klart på sitt mord så vi kan sova som små stockar. Så då kan jag ju hälsa på er, mitt blogg-gäng! Och vi har det bra, det har vi. Vi har sovit en sjuhelvetes massa (jag vaknade vid elva och gick och la mig igen för det var för tidigt, that did happen) och sen har vi framför allt researchat till podden. Jag lyssnade på långa intervjuer, Stella kollade på en dokumentär, jag hittade en spellista som hette "queer songs that aren't gross" (weird men ikoniskt) och vi lyssnade på skivan rubriklåten kommer ifrån medans vi (hon) lagade spagetti och köttfärssås. Den blev extremt salt, men god ändå, och sen har vi tittat på mord och skrattat och haft det bra. Jag hade inte så mycket mer att säga, men jag ska berätta om en grej jag glömt från lund. Sara berättade om när hon åt glass med massa lakritspulver på och så läste hon nånstans (oklart var) att man kunde dö om man åt mer än 50 g. Så hon sprang in till Benjamin och skrek att hon hade ätit för mycket lakrits och kommer döööö! Stella skrattade så mycket åt detta ni anar inte. Just att ens dödsorsak skulle vara lakritspulver...och att Benjamin verkligen inte kunde bry sig mindre för han vet att she be like that. Hon ska alltid dö av något. Men nu har jag gormat åt min tjejbo att för helvete komma och lägga sig, så vi ses när...någonting har hänt hoppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0