I could get by the days just fine but the nights, I sit alone and wonder why

Rubriklåt: The nights med neon trees, en redig banger som kanske varit relevant i min research
 
Hallå från vårt lilla bo! Här sitter vi och tittar på tv och dricker te, som vi gör. Vi har haft en goslig liten tid sen sist, och framför allt har jag researchat som fan. Jag har blivit oerhört kär i huvudpersonen i avsnitt 3, som vi ska spela in snart, och dessutom lyssnat på avsnitt 2 som blev klippt igår. Riktigt bra skit och alltså Onnas klipp är superba! Seriöst ni hör inte hur snygga klippen är, för ni vet inte vad som klippts bort, men det är så snyggt hon borde vinna priser. Och nu kan ni höra homohits på spotify! Grattis gänget, och grattis till oss! I min research har jag också hamnat i djupa kaninhål om svenska sångerskor som absolut inte är queer men samarbetar med flator till höger och vänster, lyssnat på jazzlåten lush life (Lilla kan fnittra lite åt detta) och haft det så jävla roligt för jag älskar det här. Det här är mitt bästa i livet.
 
Förutom poddgrejs har vi goslat, städat och lagat mat, typ. Jag har lärt mig hur spisen funkar, vi har ätit pastasoppa igår och köttbulalr idag och jag har tränat på den konstiga lökhackarmojen som ingen av oss riktigt förstår men båda gillar. Så, vi har det bra, det är mycket podd i mitt huvud men jag ska get some writing done också jag lovar. Inte bara trams-skriv heller. Det ska bli ordning på mig nån gång jag lovar. Okej lovar inte men det är min plan i alla fall. Vi ses när något har hänt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0