I wanna kiss a girl, I wanna kiss a girl, I wanna kiss a boy

Rubriklåt: Take me on the floor med the veronicas, en bisexual bop som vi hörde igår
 
Hej och hallå från soffan, här sitter jag och kollar mentalist och har precis ätit lunch. Bra lunchtid anser jag personligen. Fast Stella sa att mina pajer låg till vänster när de låg till höger, så jag åt hennes paj nu. Paj-tjuven memma är jag. Men jag ska blogga om igår, och då vaknade jag oerhört tidigt såklart för onna jobbade ju. Jag halvsov och hade det bra, och sen fick jag grötfrukost som var helt jävla perfekt! Off the charts-bra gröt var det! Onna skrev och vi lyssnade på bra musik, chockades över lägenhetsbudgivningar, knäppade oss om halseys och taylor swifts kompisrelation, åt köttbullsmackor till lunch och hade det väldigt mysligt. Jag skrev lite och svor över att svenska språket har för få ord (it does!), vi försökte stava till olika ord utan framgång och när vi hade lyssnat på lite böcker åkte jag mot hemmet. Ledsagaren på centralen var svinkonstig, för han sa att han hade googlat mig för att se hur jag såg ut (ganska smart när man ska hitta någon på tc och hen har ett ovanligt namn tycker jag), men sa inget mer om det, förrän jag gick på tunnelbanan och han ropade "lycka till med skrivandet!" är inte det lite konstigt? Var han nervös för att ta upp det? Jag fattar inte!
 
Jag mötte Stella i kista och vi handlade mat och godis, och mitt när vi stod där på hemmakväll ringde kiti och frågade om hon kunde komma till oss. Det kunde hon, så när vi kom hem dök hon upp med vin och hype. Vi skulle äta fiskpinnar, men någon hade öppnat och tejpat ihop paketet igen (who does that?) så vi fick köpa pizza istället lol. Den var väldigt god, så det gjorde inget. Vi lyssnade på peppig musik, pratade om ganska seriösa saker på bra sätt, sjöng i oktaver (kiti höll på att tappa rösten och jag blev irriterad och sa åt henne att gå ner en oktav, surprisingly that in fact worked), visade varandra låtar och vinet flödade sådär som vin gör. Sen ville Kiti gå ut, så det gjorde hon, och jag och Stella såg en snäll video och gick och la oss. Och nu är hon i skolan, men säkert på väg hem snart eller redan, och jag har sovit och drömt obehagliga saker och haft det helt okej tror jag väl ändå. Snart kommer min tjejbo och vi ska äta tacos, det känns ändå bra. Vi ses imorgon eller när vi nu ses, blogg-gänget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0